Margot Robbie, zvijezda i producentica filma Barbie vrijednog milijardu dolara, bila je pravi užitak na svojoj zadnjoj naslovnici časopisa.
33-godišnjakinja je bila na čelu izdanja Awards Line časopisa Deadline, odjevena u pjenastu ružičastu mini haljinu koja je vratila sjećanja na 1960-e.
Pustivši svoje prepoznatljive plave uvojke da joj se spuštaju preko ramena u blagim valovima, pokazala je svoje zgodne noge u pinup pozi i modelirala visoke cipele na štikle.
Unutar časopisa, Margot je razotkrila svoje ambicije da režira vlastiti film, nakon godina produkcije kritički hvaljenog sadržaja.
'Stvarno želim režirati', rekla je. 'Posljednjih sedam godina osjećam da želim režirati. Ali uvijek sam to doživljavao kao privilegiju, a ne pravo.'
Margot Robbie, zvijezda i producentica filma o Barbie (na slici) vrijednog milijarde dolara, oduševila je svoju posljednju naslovnicu časopisa.
33-godišnjakinja je bila na čelu izdanja Awards Line časopisa Deadline, odjevena u pjenastu ružičastu minicu koja je vratila sjećanja na 1960-e
'Stvarno želim režirati', rekla je i dodala: 'Osjećala sam da želim režirati otprilike zadnjih sedam godina. Ali uvijek sam to doživljavao kao privilegiju, a ne pravo'
Kroz svoju produkcijsku tvrtku Lucky Chap pomogla je u prenošenju raznih projekata na filmsko platno, uključujući njezinu rollercoaster dramediju I, Tonya 2017.
U glavnoj ulozi Margot kao osramoćena klizačica Tonya Harding, film je bio obasut pohvalama i donio je Oscara za sporednu glumicu Allison Janney.
Od tada je Lucky Chap svijetu podarila oba filma Emerald Fennell, njezin prvijenac Obećavajuća mlada žena i ovogodišnji Saltburn.
Međutim, njezin najzvučniji uspjeh do danas je Barbie, koja se pokazala kao globalni velikan koji je prešao milijardu dolara na blagajnama.
'Polako sam radila prema osjećaju da sam zaslužila pravo režirati', rekla je Margot: 'i osjećam da se sada približavam tom osjećaju.'
Razmišljala je: 'I to je teško jer sam imala sreću raditi s toliko sjajnih redatelja i učiti od njih. Često, kada mi nešto padne na pamet, to je kao: “Zar ne bi bilo sjajno glumiti u tome da ih mogu gledati kako režiraju?”
Margot je rekla: 'Smiješno je koliko me redatelja pita o ljudima s kojima sam radila. Kažu: “Oh, je li Scorsese predsvjetljava pa onda vježba?” Ili: “Planira li Damien Chazelle glazbu prije scene?” Shvaćate da redatelji nikad ne vide kako drugi redatelji rade.''
Osvrćući se na redateljicu Barbie Gretu Gerwig i redatelja filma Vuk s Wall Streeta Martina Scorsesea, rekla je: 'Moram točno vidjeti kako Greta radi probe i kako Marty blokira, ili ne. Takav je dar učiti od svih tih redatelja iz prve ruke. Ali stvarno bih volio režirati.'
Njezin najnoviji intervju u časopisu pojavio se na internetu istog dana kada se saznalo da je njena izvedba Barbie kandidat za nagradu Screen Actors Guild za najbolju glavnu glumicu
Margot je otkrila svoje ambicije da režira vlastiti film, nakon godina produciranja kritički hvaljenog sadržaja uključujući Barbie, u kojoj je prikazana s Ryanom Goslingom
Međunarodna filmska zvijezda ima topao odnos s redateljicom Barbie Gretom Gerwig, s kojom je snimljena prošlog tjedna na zabavi W Magazina u Chateau Marmontu
Margot je pojasnila: 'Ne žuri mi se, jer osjećam da nikad neće biti dovoljno vremena da naučim sve stvari koje želim naučiti prije nego što se odvažim na taj korak, ali definitivno imam taj svrbež i postaje prejak .'
Zvijezda Ptica grabljivica, koja potječe iz australskog grada Dalbyja, rekla je: 'Ne znam koliko ću još moći izdržati.'
Margot je objasnila da je bila fascinirana detaljima kinematografije otkako je počela raditi na dugogodišnjoj australskoj seriji Neighbours.
No, uspjela je počešati svrbež tek kad se počela pojavljivati u programu američke televizije Pan Am s Christinom Ricci.
'Sjećam se kad sam bio na Pan Am-u, samo bih začinio DP s milijun pitanja. Na Susjedima nikad nije bilo vremena za to jer smo se kretali ludim tempom. Odjednom sam se našao u televizijskoj emisiji gdje smo imali luksuz vremena. Snimali smo jednu epizodu mjesečno na Pan Am-u', rekla je.
'Još uvijek brzo prema filmskim standardima, ali počeo sam raditi jednu epizodu dnevno. Sada je to bio jedan mjesečno, tako da je, po mom mišljenju, to bilo sve vrijeme na svijetu. Postavke bi ponekad trajale 45 minuta, pa bih samo postavljao pitanja redatelju ili gnjavio DP-a.'
Jedan od direktora fotografije serije, John Lindley ili Ron Fortunato, dao je knjigu The Five C's Of Cinematography Josepha V. Mascellija, koji je i sam radio kao snimatelj 1960-ih.
Kinematograf Pan Am-a rekao je Margot: 'Samo pročitaj ovo. Postavljaš toliko pitanja, samo pročitaj ovu knjigu' – a ona još uvijek ima svoj primjerak.
Margot je producirala filmove uključujući Saltburn, s čijim se redateljem Emeraldom Fennellom (desno) i glumicom Rosamund Pike (u sredini) slikala na dodjeli nagrada Governors u utorak
»Vjerojatno me mu je bilo dosta. Ali svidjela mi se ova knjiga, toliko sam toga naučio. Nisam išao u filmsku školu ili tako nešto, a volio bih jer sam otkrio koliko volim učiti o ovim stvarima.'
Na Barbie ju je zaokupila 'znanost o bojama'. Smišljam tablicu boja. Ja očito ne smišljam tablicu boja, ali znanstvenici koji jesu – a oni doista jesu – za mene su nevjerojatni.'
Snimanje Barbie omogućilo je Margot 'ponovni susret' s snimateljem Rodrigom Prietom, s kojim je radila na svom glumačkom zaokretu u filmu Vuk s Wall Streeta.
'Svake sekunde na setu prilagođava tablicu boja', rekla je Margot, objašnjavajući to tijekom Barbie: 'Kad god nisam bila u kadru, otrčala bih do njegova šatora i gledala ga, jer su neki DP-i namjestili kadar i onda se zavalili dok svi drugi rade svoje, samo ne Rodrigo. Stalno ga prilagođava.'
Margot se prisjetila: 'Pomislila sam: “Je li ovo problem kontinuiteta?” A on je rekao: “Bilo bi više pitanje kontinuiteta da ga ne prilagođavam. Stalno ga izravnavam jer se cijelo vrijeme mijenja.”
Njezin posljednji intervju u časopisu pojavio se na internetu istog dana kada se saznalo da je njezina izvedba Barbie kandidat za nagradu Screen Actors Guild za najbolju glavnu glumicu.
Nalazi se u strašnoj kategoriji, suočavajući se s Emmom Stone u Jadnicima, Carey Mulligan u Maestru, probojnom zvijezdom Lily Gladstone u Killers Of The Flower Moon i Annette Bening u Nyad.
Prošle nedjelje, Margot se natjecala za Zlatni globus za najbolju glumicu u mjuziklu ili komediji, ali je izgubila od Emme za Jadnike.